14 hodnocení

Čtení – reflexe – interpretace: Elementární úvod do práce s textem

Předkládaná publikace přináší elementární uvedení do práce s textem a interpretace. Je určena především začínajícím vysokoškolským studentům humanitních oborů a filosofie, avšak také učitelům na gymnáziích a středních školách, kteří své žáky připravují na vysokoškolské studium, a případně i vysokoškolským učitelům, kteří do práce s textem a zásad interpretování své studenty na začátku studia uvádějí.

 

Problematika čtení a interpretování se nejprve zasazuje do širšího kontextu otázek po povaze vědění a pravdivosti ve vědách o lidských záležitostech. V dalším výkladu se pak vychází z odkrytí základních problémů, jež spočívají ve čtení a porozumění textům, aby se teprve z nich odvodily jisté nejelementárnější zásady interpretace a propedeutická doporučení pro práci s texty. Teoretickým pozadím předkládaných výkladů je především obšírné rozpracování této problematiky v moderní hermeneutice u H.-G. Gadamera.

Typ
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
2.5.2024 2.5.2024 2.5.2024 2.5.2024 Zvolte variantu
Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
152 Kč 190 Kč 152 Kč 152 Kč od 152 Kč –15 % 129 Kč 161 Kč 129 Kč 129 Kč od 129 Kč
Kategorie: Naučná a odborná
Název: Čtení – reflexe – interpretace: Elementární úvod do práce s textem
Autor: Jaroslav Novotný
Edice:
Nakladatel: Togga
Vazba: brožovaná
Formát: 13,5 x 19 cm
Počet stran: 160
Rok vydání: 2021
ISBN (print): 978-80-7476-212-3
ISBN (e-kniha): 978-80-7571-081-9
Jazyk: český
Čtení – reflexe – interpretace: Elementární úvod do práce s textem
Ukázka E-kniha
ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA 152 Kč 190 Kč 152 Kč 152 Kč od 152 Kč –15 %

Předkládaná publikace přináší elementární uvedení do práce s textem a interpretace. Je určena především začínajícím vysokoškolským studentům humanitních oborů a filosofie, avšak také učitelům na gymnáziích a středních školách, kteří své žáky připravují na vysokoškolské studium, a případně i vysokoškolským učitelům, kteří do práce s textem a zásad interpretování své studenty na začátku studia uvádějí.

 

Problematika čtení a interpretování se nejprve zasazuje do širšího kontextu otázek po povaze vědění a pravdivosti ve vědách o lidských záležitostech. V dalším výkladu se pak vychází z odkrytí základních problémů, jež spočívají ve čtení a porozumění textům, aby se teprve z nich odvodily jisté nejelementárnější zásady interpretace a propedeutická doporučení pro práci s texty. Teoretickým pozadím předkládaných výkladů je především obšírné rozpracování této problematiky v moderní hermeneutice u H.-G. Gadamera.