2 hodnocení

Oblékám se, tedy jsem...

Tato kniha se snaží rozklíčovat, zda tvrzení, že šaty dělají člověka, je skutečně pravdivé. Přestože se jedná o populární sousloví, na poli vědy a výzkumu se jej ještě nikomu nepodařilo jednoznačně potvrdit ani vyvrátit. Proto za tímto účelem autorka provedla analýzu historických a soudobých koncepcí pojednávajících o souvislostech mezi osobností a odíváním. Kniha je rozdělena do několika částí. Nejdříve se čtenáři nabídne malý exkurz do psychologie osobnosti. Druhá kapitola je věnovaná módě a odívání. V třetí části se prolnou první dvě oblasti, a to na poli psychologie odívání. Čtenář se zde může seznámit s hlavními představiteli psychologie odívání či s různými typologiemi. Závěrem jsou jednotlivé dílčí informace komparovány a sjednoceny do smysluplného celku. Rovněž zde zazní návrhy pro další výzkum a možné přínosy plynoucí z pozornosti věnované tomuto tématu.

Typ
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
1.6.2022 1.6.2022 Zvolte variantu
Skladem Skladem Zvolte variantu
280 Kč 224 Kč od 224 Kč –15 % 238 Kč 190 Kč od 190 Kč
Kategorie: Naučná a odborná
Název: Oblékám se, tedy jsem... aneb je skutečně pravda, že šaty dělají člověka?
Autor: Jana Horáková
Edice:
Nakladatel: Togga a Univerzita Palackého v Olomouci
Vazba: brožovaná
Formát: 15 x 21 cm
Počet stran: 220
Rok vydání: 2021
ISBN (print): 978-80-7476-247-5
ISBN (e-kniha): 978-80-7476-248-2
Jazyk: český
Oblékám se, tedy jsem...
Novinka Tip Také jako e-kniha
ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA 280 Kč 224 Kč od 224 Kč –15 %

Tato kniha se snaží rozklíčovat, zda tvrzení, že šaty dělají člověka, je skutečně pravdivé. Přestože se jedná o populární sousloví, na poli vědy a výzkumu se jej ještě nikomu nepodařilo jednoznačně potvrdit ani vyvrátit. Proto za tímto účelem autorka provedla analýzu historických a soudobých koncepcí pojednávajících o souvislostech mezi osobností a odíváním. Kniha je rozdělena do několika částí. Nejdříve se čtenáři nabídne malý exkurz do psychologie osobnosti. Druhá kapitola je věnovaná módě a odívání. V třetí části se prolnou první dvě oblasti, a to na poli psychologie odívání. Čtenář se zde může seznámit s hlavními představiteli psychologie odívání či s různými typologiemi. Závěrem jsou jednotlivé dílčí informace komparovány a sjednoceny do smysluplného celku. Rovněž zde zazní návrhy pro další výzkum a možné přínosy plynoucí z pozornosti věnované tomuto tématu.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení