3 hodnocení

Oblékám se, tedy jsem...

Tato kniha se snaží rozklíčovat, zda tvrzení, že šaty dělají člověka, je skutečně pravdivé. Přestože se jedná o populární sousloví, na poli vědy a výzkumu se jej ještě nikomu nepodařilo jednoznačně potvrdit ani vyvrátit. Proto za tímto účelem autorka provedla analýzu historických a soudobých koncepcí pojednávajících o souvislostech mezi osobností a odíváním. Kniha je rozdělena do několika částí. Nejdříve se čtenáři nabídne malý exkurz do psychologie osobnosti. Druhá kapitola je věnovaná módě a odívání. V třetí části se prolnou první dvě oblasti, a to na poli psychologie odívání. Čtenář se zde může seznámit s hlavními představiteli psychologie odívání či s různými typologiemi. Závěrem jsou jednotlivé dílčí informace komparovány a sjednoceny do smysluplného celku. Rovněž zde zazní návrhy pro další výzkum a možné přínosy plynoucí z pozornosti věnované tomuto tématu.

Typ
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
29.9.2022 29.9.2022 Zvolte variantu
Skladem Skladem Zvolte variantu
280 Kč 224 Kč od 224 Kč –15 % 238 Kč 190 Kč od 190 Kč
Kategorie: Naučná a odborná
Název: Oblékám se, tedy jsem... aneb je skutečně pravda, že šaty dělají člověka?
Autor: Jana Horáková
Edice:
Nakladatel: Togga a Univerzita Palackého v Olomouci
Vazba: brožovaná
Formát: 15 x 21 cm
Počet stran: 220
Rok vydání: 2021
ISBN (print): 978-80-7476-247-5
ISBN (e-kniha): 978-80-7476-248-2
Jazyk: český
Oblékám se, tedy jsem...
Také jako e-kniha
ZDARMAZDARMA ZDARMAZDARMA 280 Kč 224 Kč od 224 Kč –15 %

Tato kniha se snaží rozklíčovat, zda tvrzení, že šaty dělají člověka, je skutečně pravdivé. Přestože se jedná o populární sousloví, na poli vědy a výzkumu se jej ještě nikomu nepodařilo jednoznačně potvrdit ani vyvrátit. Proto za tímto účelem autorka provedla analýzu historických a soudobých koncepcí pojednávajících o souvislostech mezi osobností a odíváním. Kniha je rozdělena do několika částí. Nejdříve se čtenáři nabídne malý exkurz do psychologie osobnosti. Druhá kapitola je věnovaná módě a odívání. V třetí části se prolnou první dvě oblasti, a to na poli psychologie odívání. Čtenář se zde může seznámit s hlavními představiteli psychologie odívání či s různými typologiemi. Závěrem jsou jednotlivé dílčí informace komparovány a sjednoceny do smysluplného celku. Rovněž zde zazní návrhy pro další výzkum a možné přínosy plynoucí z pozornosti věnované tomuto tématu.