Neohodnoceno

Bilingvismus a bilingvní výchova na příkladu bilingvismu česko-německého

Kniha je věnována problematice bilingvismu, jež představuje aktuální společenské téma diskutované jak odbornou veřejností (lingvisty, psycholingvisty, sociolingvisty či lingvodidaktiky, ale i jinými), tak i laiky, jim všem je tato publikace také určena. Čtenář se seznámí nejen se současnou situací vícejazyčnosti na území dnešní Evropy, s jazykovou politikou České republiky, ale i s různými definicemi a klasifikacemi bilingvismu a s náhledy na něj. Pozornost je věnována rovněž bilingvismu ve vztahu k bikulturalitě či krátkému historickému exkurzu do česko-německého jazykového soužití na našem území. Autor dále představuje čtenáři různé teoretické přístupy osvojování jazyka a diskuze k nim, jakož i proces osvojování mateřského jazyka u monolingvních jedinců nebo specifika osvojování jazyků u jedinců bilingvních. Čtenář se zároveň dozví, jaké jsou výhody bilingvismu a bilingvní výchovy, na tomto místě autor navíc formuluje některá svá doporučení pro bilingvní výchovu. Bilingvní výchova v rámci rodiny i v rámci instituce (školy) na příkladu bilingvismu česko-německého a jejich současný stav, k nimž autor provedl také svůj výzkum, jsou předmětem dalších kapitol této knihy.
Můžeme doručit do:
24.4.2024
Skladem
320 Kč –15 % 272 Kč
Kategorie: Naučná a odborná
Název: Bilingvismus a bilingvní výchova na příkladu bilingvismu česko-německého
Autor: Lachout, Martin
Edice:
Spoluvydavatel: Metropolitan University Prague Press
Vazba: brožovaná
Formát: 12 x 19 cm
Počet stran: 238
Rok vydání: 2018
ISBN: 978-80-7476-128-7
1200 bilingvismus a bilingvni vychova na prikladu bilingvismu cesko nemeckeho
320 Kč –15 %
Kniha je věnována problematice bilingvismu, jež představuje aktuální společenské téma diskutované jak odbornou veřejností (lingvisty, psycholingvisty, sociolingvisty či lingvodidaktiky, ale i jinými), tak i laiky, jim všem je tato publikace také určena. Čtenář se seznámí nejen se současnou situací vícejazyčnosti na území dnešní Evropy, s jazykovou politikou České republiky, ale i s různými definicemi a klasifikacemi bilingvismu a s náhledy na něj. Pozornost je věnována rovněž bilingvismu ve vztahu k bikulturalitě či krátkému historickému exkurzu do česko-německého jazykového soužití na našem území. Autor dále představuje čtenáři různé teoretické přístupy osvojování jazyka a diskuze k nim, jakož i proces osvojování mateřského jazyka u monolingvních jedinců nebo specifika osvojování jazyků u jedinců bilingvních. Čtenář se zároveň dozví, jaké jsou výhody bilingvismu a bilingvní výchovy, na tomto místě autor navíc formuluje některá svá doporučení pro bilingvní výchovu. Bilingvní výchova v rámci rodiny i v rámci instituce (školy) na příkladu bilingvismu česko-německého a jejich současný stav, k nimž autor provedl také svůj výzkum, jsou předmětem dalších kapitol této knihy.