Čtení – reflexe – interpretace: Elementární úvod do práce s textem
Související produkty
Detailní popis produktu
Předkládaná publikace přináší elementární uvedení do práce s textem a interpretace. Je určena především začínajícím vysokoškolským studentům humanitních oborů a filosofie, avšak také učitelům na gymnáziích a středních školách, kteří své žáky připravují na vysokoškolské studium, a případně i vysokoškolským učitelům, kteří do práce s textem a zásad interpretování své studenty na začátku studia uvádějí.
Problematika čtení a interpretování se nejprve zasazuje do širšího kontextu otázek po povaze vědění a pravdivosti ve vědách o lidských záležitostech. V dalším výkladu se pak vychází z odkrytí základních problémů, jež spočívají ve čtení a porozumění textům, aby se teprve z nich odvodily jisté nejelementárnější zásady interpretace a propedeutická doporučení pro práci s texty. Teoretickým pozadím předkládaných výkladů je především obšírné rozpracování této problematiky v moderní hermeneutice u H.-G. Gadamera.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Naučná a odborná | 
|---|---|
| EAN: | Zvolte variantu | 
| Název: | Čtení – reflexe – interpretace: Elementární úvod do práce s textem | 
| Autor: | Jaroslav Novotný | 
| Edice: | – | 
| Nakladatel: | Togga | 
| Vazba: | brožovaná | 
| Formát: | 13,5 x 19 cm | 
| Počet stran: | 160 | 
| Rok vydání: | 2021 | 
| ISBN (print): | 978-80-7476-212-3 | 
| ISBN (e-kniha): | 978-80-7571-081-9 | 
| Jazyk: | český | 
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

 
                                                                                                                                    
    
    
     
                                                                                                                                    
    
    
     
                                                                                                                                                                                     
                                                                                                                                    
    
    
     
                                                                                                                                    
    
    
     
                                                                                                                                    
    
    
     
                                                                                                                                                                                    