Rozum, nerozum a přesvědčivost obrazů
Související produkty
Detailní popis produktu
Reflexe v kolektivní monografii Michaely Fišerové, Martina Švantnera, Felixe Boreckého a Ondřeje Váši byla motivována snahou analyzovat různorodé manipulační strategie, jejichž předmětem je obraz a spolu s ním i my, jeho recipienti. Odborné zpracování tohoto tématu přináší reflexi obrazu a vizuality z hlediska filosofie, sémiotiky, estetiky a dějin umění. I přes různá zaměření jednotlivých autorů je zde společný jmenovatel - úsilí porozumět tomu, jak novým způsobem chápat rozum, nerozum a jejich vztah k přesvědčivosti obrazů. Z různých úhlů pohledu se tak ozřejmuje zcela zásadní věc: zárukou významové "autonomie" obrazu je nepřekonatelná odlišnost mezi obrazem a slovem, kterým obraz uchopujeme, abychom ho učinili přesvědčivým.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Filosofie |
|---|---|
| EAN: | Zvolte variantu |
| ? Edice: | Vita Intellectiva |
| Název: | Rozum, nerozum a přesvědčivost obrazů |
| Autor: | Borecký, Felix, Fišerová, Michaela |
| Edice: | VITA INTELLECTIVA |
| Spoluvydavatel: | Fakulta humanitních studií Univerzity Karlovy |
| Vazba: | brožovaná |
| Formát: | 11 x 17 cm |
| Počet stran: | 286 |
| Rok vydání: | 2011 |
| ISBN (print): | 978-80-87258-73-6 |
| ISBN (e-kniha): | 978-80-7476-244-4 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
