4 hodnocení

Umění zprostředkovaného učení

Kniha představuje jednu z nejvlivnějších současných teorií vývoje intelektu, jejímž jádrem je odlišení kulturně specifických a ve všech kulturách přítomných mechanismů ovlivňujících rozvoj intelektu dítěte. Autorem této teorie je současný izraelský psycholog Reuven Feuerstein. Pozornost je dále věnována Feuersteinovu programu instrumentální obohacování, který se i v českém prostředí s úspěchem užívá pro systematickou výuku myšlení ale i jako součást didaktických plánů orientovaných na multikulturní vzdělávání. Autorka seznamuje s jeho obsahem (včetně obrazového materiálu), s doporučeními pro jeho efektivní užívání i se závěry hodnocení jeho efektivity ve školní v praxi. Kniha je vhodná pro studenty psychologie, speciální pedagogiky, učitelství a příbuzných oborů. Je také vhodným materiálem pro profesionály nebo rodiče, kteří program instrumentální obohacování znají a při práci nebo hře se svými dětmi užívají.

Typ
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
- 22.5.2024 Zvolte variantu
Vyprodáno Skladem Zvolte variantu
150 Kč 136 Kč od 136 Kč –14 % –15 % až –15 % 128 Kč 115 Kč od 115 Kč
Kategorie: Naučná a odborná
Název: Umění zprostředkovaného učení
Autor: Málková, Gabriela
Edice:
Spoluvydavatel: Fakulta humanitních studií Univerzity Karlovy
Vazba: brožovaná
Formát: 16 x 21 cm
Počet stran: 121
Rok vydání: 2008
ISBN (print): 978-80-87258-02-6
ISBN (e-kniha): 978-80-7476-239-0
717 umeni zprostredkovaneho uceni
E-kniha
150 Kč 136 Kč od 136 Kč –14 % –15 % až –15 %

Kniha představuje jednu z nejvlivnějších současných teorií vývoje intelektu, jejímž jádrem je odlišení kulturně specifických a ve všech kulturách přítomných mechanismů ovlivňujících rozvoj intelektu dítěte. Autorem této teorie je současný izraelský psycholog Reuven Feuerstein. Pozornost je dále věnována Feuersteinovu programu instrumentální obohacování, který se i v českém prostředí s úspěchem užívá pro systematickou výuku myšlení ale i jako součást didaktických plánů orientovaných na multikulturní vzdělávání. Autorka seznamuje s jeho obsahem (včetně obrazového materiálu), s doporučeními pro jeho efektivní užívání i se závěry hodnocení jeho efektivity ve školní v praxi. Kniha je vhodná pro studenty psychologie, speciální pedagogiky, učitelství a příbuzných oborů. Je také vhodným materiálem pro profesionály nebo rodiče, kteří program instrumentální obohacování znají a při práci nebo hře se svými dětmi užívají.